Dzień Babci i Dziadka

środa, stycznia 22, 2014



Dzień Babci i Dziadka jest we Włoszech świętowany jednego dnia - 2 października. Nie zauważyłam jednak, by dzień ten był jakoś szczególnie obchodzony. Szczerze mówiąc jak dla mnie przeszedł niezauważony. I to jest właśnie moment, kiedy jesteśmy wierni polskiej tradycji. Chłopcy już w zeszłym tygodniu przygotowali listy i rysunki, które powędrowały do Polski. Kiedy je obejrzałam przed włożeniem do koperty, aż jęknęłam! Wystarczyło kilka miesięcy i pisownia polska ... hm powiedzmy zaczęła kuleć. O ile Tomek jakoś sobie radzi, to już Mikołaj, który w polskiej szkole był tylko rok, pisze "tak jak słyszy". Tworzy zatem takie cuda wianki, że czasem muszę przeczytać na głos, to co napisał, by zrozumieć o co chodzi. Odkładam oczywiście takie rarytasy do mojej magicznej szufladki, a za lat .... pokażę im i razem się pośmiejemy. 
Wracając jednak do tematu - nic nie poprawiałam, nie krytykowałam. Laurki muszą być autentyczne! Zostawiłam tak jak było - niech Babcie i Dziadek też mają ubaw:)) 

Babciom ( ciut spóźnione) i Dziadkom - w dniu Waszego święta - "Fszystkiego" najlepszego!!!!

DZIADKOWIE to po włosku NONNI

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze