Dobrych Świąt! Buona Pasqua!

sobota, marca 26, 2016


- Mamusiu, mam pomysł w czym jeszcze moglibyśmy jajka ufarbować - powiedział Mikołaj patrząc krytycznym okiem na "niefioletowe" jajka ugotowane w kapuście.
- W czym? 
- W winie. 
- Wino to ja wolę wypić. Popatrz, nie są takie złe! 
- Całkiem ładne.
....
- Kto spróbuje barszczu? 
- Ja! Ja!
- I ja!
- Mmm dobry...
- Niestety bez chrzanu. Skończył się.
- I tak jest pyszny! (Za barszcz dziękujemy festiwalowemu miastu!:)
- O której jutro wyjeżdżamy? 
- Wcześnie. Śniadanie zjemy w drodze. 
- Super!
- Buona Pasqua mamusiu. 
- Buona Pasqua chłopcy...



Dziękuję Wam za każde jedno ciepłe słowo i dobre myśli wysłane w naszym kierunku, za życzenia i niespodzianki, które wzruszyły do łez. Przed nami kolejne święta w biforkowym domu. Plan mamy piękny na to jak je spędzić i nawet pogoda zdaje się nam sprzyjać. Barszcz ugotowany, karkówka upieczona, jajka pomalowane, jedno cisato - straciatella z mascarpone upieczone, zaraz będzie następne na życzenie dzieci i moja wariacja na temat torta pasqualina. Na tym koniec. Potem mam zamiar bezczelnie odpocząć, nacieszyć się wiosną i czasem spędzonym z chłopcami. Nauczyłam się od Włochów tego, że ważniejsze niż wypucowany na błysk dom i kilka dni przestane przy garnkach, jest prawdziwe bycie razem. I tego właśnie dziś Wam życzę. Żebyście największą radość znaleźli w zwykłym  byciu "razem". Żebyście umieli zwolnić trochę codzienny bieg, dla ważniejszych wartości niż umyte okna. Życzę Wam nadziei i optymizmu, radości, nawet wtedy, gdy trzeba iść pod wiatr i słońca nawet jeśli pada deszcz. Niech to będą dobre Święta i wyjątkowy czas. BUONA PASQUA!
Do zobaczenia za kilka dni. Wybaczcie króciutki urlop, ale nawet ja czasem muszę odpocząć. Nie będzie mnie tylko chwilę! 


Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

11 komentarze

  1. Wesolych Swiat Kasiu dla Ciebie i Twoich bliskich.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt,smacznego jajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknej Wielkanocy.Niech będzie to czas wymarzony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych, rodzinnych, dobrych Świąt dla Ciebie Kasiu i Twoich bliskich.
    Pozdrawiam.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, cudownych świąt, wiele radości oraz dużo słońca!!! ;)
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia,cudownych chwil,znalezienie swojego kamiennego domu u boku fantastycznego faceta,ktory bedzie podzielał Twoje pasje.Garsci pomysłów na ten sezon,kupe satysfakcji i pieniędzy,a chłopcom więcej kontaktow z ojcem,bo tesknią.Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym nie wspierał swojej żony w spełnieniu jej marzeń to nie byłaby tam gdzie jest. Widzę, że są tutaj mądrale ,którzy nic nie wiedzą a piszą bzdury. Gratuluję.

      Usuń
    2. Dajcie spokój nie ma sensu zawracać sobie glowy bzdurami - Kasiu nie publikuj więcej takich bzdurnych komentarzy
      Nicko

      Usuń
  7. wesołych świąt, siły i radości oraz pięknych chwil z bliskimi, pozdrowienia dla Marco, mam nadzieję, że dobrze mu się mieszka w Jego nowym wspaniałym domku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Boże! nie ma to jak wdepnąć komuś w życie brudnymi buciorami rozchlapując błoto na prawo i lewo! Anonimowy jesteś tu gościem, a nie wścibskim terapeutą. Pozdrawiam. Hanka.

    OdpowiedzUsuń